Toon onderwerp - Maliebaanloop Utrecht 21 oktober

Maliebaanloop Utrecht 21 oktober

Activiteiten

ellenk schreef op di 14 aug 2012 18:21

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

Re: Maliebaanloop Utrecht 21 oktober

Hé leuk Bergamot,
Het wordt 'kei'gezellig in Utrecht!
Ik ga straks ook weer en blijf gestaag rond de 5 km hangen....

@lex schreef op wo 05 sep 2012 10:26

@lex 43 jaar

• Moderators
  • Stichtingsbestuur
  • Beheerders
  • Noord-Holland

Ik ga het halen! Ben nu nog vooral een hijgend hert, maar die 6 km moet en zal me lukken dan! Moet ik wel nog even zo'n kek-Amazone-hardloopshirt hebben, val ik lekker op :)

Roosje schreef op wo 05 sep 2012 10:33

Leuk @lex! Hier geen hijgend hert, maar ik zit ook nog niet aan de 6 km hoor (op dit moment ongeveer 4). Als ik het niet aan een stuk kan lopen, dan maar een paar minuutjes wandelen tussendoor.

Bergamot schreef op wo 05 sep 2012 13:20

Bergamot 38 jaar

• Moderators
  • Stichtingsbestuur
  • Beheerders
  • Noord-Holland

Leuk @lex, EllenK, Roosje & Ikkes. Ik begin er onwijs zin in te krijgen om weer eens met Amazones te lopen :-)

ellenk schreef op do 06 sep 2012 20:57

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

Maliebaanloop, 21 oktober, start om 11.45:

Eens kijken of we er een leuke loop met een nog leukere 'afterparty' van kunnen maken :))))))))

6 km
Maisa
Bergamot
Roosje
@lex
Ellenk

10 km
Ikkes
Gail?

Fans:
Cat
Ollie
Sbous

Wie vult aan?
Wel weinig fans zo :-w :-w

hulahoop schreef op do 06 sep 2012 22:16

hulahoop 43 jaar

• Utrecht

Maliebaanloop, 21 oktober, start om 11.45:

Eens kijken of we er een leuke loop met een nog leukere 'afterparty' van kunnen maken :))))))))

6 km
Maisa
Bergamot
Roosje
@lex
Ellenk

10 km
Ikkes
Gail?

Fans:
Cat
Ollie
Sbous
Hulahoop

Wie vult aan?
Wel weinig fans zo :-w :-w

ellenk schreef op vr 07 sep 2012 12:49

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

Gezellig Hulahoop!
Wie nog meer :)

Roosje schreef op vr 07 sep 2012 14:13

O, dat is leuk, fans! En handig ook, om onze jasjes en sleutels e.d. te bewaren/bewaken :wink:...Willen jullie dat, fans?

hulahoop schreef op vr 07 sep 2012 14:24

hulahoop 43 jaar

• Utrecht

Tuurlijk willen wij dat!

ellenk schreef op vr 07 sep 2012 18:46

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

Mooi Hulahoop, dan is dat vast geregeld :)

ellenk schreef op za 08 sep 2012 11:35

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

En voor wie twijfelt of ze mee zal lopen. Omdat ik in een 'doe lekker rustig aan' buurvrouwen groepje loop, loop ik nog steeds 8 minuten lopen 2 minuten wandelen.... dus als je alleen dat kunt dan kun je gerust meer lopen want dat doe ik ook. Afijn, zonet toch maar eens alleen gaan rennen om te kijken of ik de renperiodes kan oprekken en vandaag liep ik dus 10-2-10-2- etc en dan zo 6.33 km in iets minder dan 46 minuten. Hoe zitten jullie qua tijd?

Marielle schreef op za 08 sep 2012 19:56

Marielle 43 jaar

• Stichtingsbestuur
  • Beheerders
  • Moderators
  • Amazone

@lex schreef:Moet ik wel nog even zo'n kek-Amazone-hardloopshirt hebben, val ik lekker op :)

Je bedoelt dit nieuwe Amazone-hardloopshirt?
Afbeelding Afbeelding

Uiteraard te koop via onze webshop!
:arrow: klik hier

ellenk schreef op za 08 sep 2012 21:24

ellenk 52 jaar

• Noord-Brabant

Ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, dat we afspreken dat we elkaar een half uur voor de start gaan ontmoeten in de buurt van de start.

Dan kunnen we (hernieuwd) kennismaken en kunnen wij fijn onze tassen bij de 'fans' droppen, zodat we lekker licht kunnen lopen.

Na de finish van de 10 km (sommige Amazones lopen 6 km en sommige 10), wachten we elkaar bij de finish op. Dan gaan we daarna naar een afgesproken plaats, samen wat drinken. Ik denk eerlijk gezegd dat een leuke gelegenheid op centraal station Utrecht daarvoor gekozen gaat worden. Welke Utrechtse Amazone weet waar je gezellig koffie kunt drinken óf bij de maliebaan, óf bij CS Utrecht?

Ik werp me op als verzamelaar van namen, telefoonnummers e.d. en van mij krijg je dan ook de locatie waar we heen gaan na het rennen.

@lex schreef op za 08 sep 2012 22:53

@lex 43 jaar

• Moderators
  • Stichtingsbestuur
  • Beheerders
  • Noord-Holland

Marielle schreef:Je bedoelt dit nieuwe Amazone-hardloopshirt?

Yes! Super, ik ga er meteen eentje bestellen! Dussuh ... als er iemand 6 km lang héél erg loopt te strompelen in een heel gaaf shirt, dan weet je wie dat is! :mrgreen:

Roosje schreef op zo 09 sep 2012 10:23

ellenk schreef:En voor wie twijfelt of ze mee zal lopen. Omdat ik in een 'doe lekker rustig aan' buurvrouwen groepje loop, loop ik nog steeds 8 minuten lopen 2 minuten wandelen.... dus als je alleen dat kunt dan kun je gerust meer lopen want dat doe ik ook. Afijn, zonet toch maar eens alleen gaan rennen om te kijken of ik de renperiodes kan oprekken en vandaag liep ik dus 10-2-10-2- etc en dan zo 6.33 km in iets minder dan 46 minuten. Hoe zitten jullie qua tijd?

Ellenk, misschien haak ik dan een beetje bij jou aan. Ik loop ook nog steeds 'blokjes', en dan loop ik over het geheel rond de 8,6/8,7 km per uur (alleen over de hardloopblokjes). Het langste dat ik aan een stuk heb gelopen is 21 min (3 km), en ik heb inmiddels wel de 30-minutengrens gehaald (11-11-8, met steeds 2 minuten wandelen ertussen).