Toon onderwerp - Uitspraak van de dag

Uitspraak van de dag

De plek om lekker te kletsen, even wat te drinken en bij te komen van de dagelijkse beslommeringen.

Ollie schreef op do 02 feb 2012 21:50

Ollie

• Gelderland

Re: Uitspraak van de dag

Gesprek vanavond met zoonlief:
Ik, de kanker is terug bij X, mederevalidant en dezelfde soort tumor als lief.

Zoonlief antwoordt, Kanker is net onkruid, het komt steeds terug.

Sanne-ke schreef op do 02 feb 2012 22:08

Ollie schreef:Kanker is net onkruid, het komt steeds terug.

Het lijkt er wel op, hè... soms is er een kruid tegen gewassen... dat geeft dan weer hoop...

Hilda schreef op vr 03 feb 2012 12:14

Hilda

• Groningen

Toen ik kaal was liep ik er meestal nogal exotisch bij (hoofddoekjes, zwaar opgemaakte ogen, grote oorbellen) Op een dag, tijdens een vergadering zat ik een collega, die thuis een pipowagen heeft, nog al te pesten waarop hij zegt "Nu moet je ophouden anders zet ik je in mijn woonwagen met een glazen bol" Een aantal collega's schoten in de lach maar de meesten sloegen verschrikt hun hand voor de mond.
We werkten iedere woensdagavond met elkaar en hadden altijd dikke pret (hij is ondertussen met de VUT)
Hij "Lekker rustig nu je er niet bent"
Ik "Ik grijp alles aan om niet met je te hoeven werken en daarin ga ik heel ver"

ien schreef op vr 03 feb 2012 13:02

ien

• Amazone

[bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

dat is mijn humor

Geertsen schreef op vr 16 maart 2012 18:56

Geertsen 49 jaar

• Friesland

De allereerste keer dat ik kanker kreeg en we waren net verhuisd, kende de moeders via kleuterschool, niemand wist hier iets van, droeg ik zo van de één op andere dag een sjaaltje, toen er een moeder langs kwam die zei tegen mij: wat nou je is je haar verknipt, je hebt een doekje om. Waarop ik antwoordde; ach nee je, ik heb borstkanker en chemootjes ben kaal. Waarop zei zo ontzettend schrok, ik heb haar zo echt uitgelachen.....
Ik had gewoon een kankerhoofd meer niet, niks verknipt...hi hi